Langkah Tercipta

Dalam kita melangkah terkadang diuji dengan ujian yang terasa berat hingga kita terduduk menangis.. peritnya terasa.. tapi ketahuilah dan renungilah kembali ke dalam diri kerana mungkin air mata tika itu hadir kerana Dia mahu kita menjahit kembali sejadah iman yang kian terkoyak lantaran ada langkah-langkah yang tersasar dari keikhlasan dan semoga kita tabah dan ditetapkan iman. Disebalik kepayahan, disitulah kekuatan..

Menarik??? Jom Baca!!!

Wednesday, September 15, 2010

Akhirnya... impianku..RFC!!!



Alhamdulillah..Syukur berjuta-juta syukur keadrat Allah subhanahu wa taala dan selawat serta salam kepada Nabi Muhammad dan seluruh keluarganya... Alhamdulillah.... impian ku selama ini untuk menjejakkan kaki ke RFC bersama keluarga dan menikmati RFC tercapai juga dengan keizinan Rabbul Alamin, Allah subhanahu wa taala.. Sedikit sebanyak, kehendak telah dipenuhi.. dengan menggunakan duit raya sendiri, akhirnya dapat juga aku merasa RFC sepuas-puasnya.. Mai secawan... Jom ke RFC!!

RFC cawangan Melaka (dalam Mydin : MITC, Ayer Keroh)

Set A + Radix Apple + Radix Fries + Wedges




Radix Hot Cocholate + Radix Apple + Radix Ice Cream

p/s : lama juga kitorang di sana... menghayati RFC.. kalau boleh nak pergi lagi.. bawak rombongan serbu RFC.. aiskrim radix tu memang sedap sampai berkali-kali beli..

1 comment:

  1. salam

    saya memang suka makan ayam tapi KFC bukan pilihan saya sejak dulu lagi. Ayam Radix ni sedap juga, sama macam ayam KFC. taklah kempunan bila tengok KFC lagi...

    salam perkenalan

    ReplyDelete